Schietsport Vereniging Gennep       (SvGennep)

Gennep

25 meter - 100 meter schietbaan

U bent een ervaren schutter en u wilt lid worden van Schietsportvereniging Gennep?

Neemt u dan contact met ons op via de contactgegevens. De voorzitter zal contact met u opnemen en een gesprek met u inplannen. Tijdens dit gesprek krijgt u een rondleiding en kunt u kennismaken met de verenigng. De voorzitter zal u desgewenst een inschrijfformulier uitreiken.

Is het inschrijfformulier ingevuld, ondertekend en ingeleverd met een eventuele kopie van uw wapenverlof en twee pasfoto's en is het inschrijfgeld voldaan, dan wordt men direct lid.

Voor ervaren schutters, dat wil zeggen zij die minimaal 2 jaar in het bezit zijn van een verlof tot voorhanden hebben van een vuurwapen, geldt een verplichte cursus omtrent veiligheid en baanregels van de vereniging. Deze cursus kan op ieder moment gegeven worden. Zij kunnen dan ook op ieder moment lid worden van SV Gennep.

Voor het geven van deze cursussen heeft de vereniging de beschikking over door de K.N.S.A. opgeleide en gediplomeerde trainers,